Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '12

 
Kategori
Anılar
 

Beklenmeyen misafir...

Beklenmeyen misafir...
 

Görsel, www.aksam.com.tr/ den alınmıştır...


1980'lerin efsane dizisi 'Dallas'ta J.R.'ı canlandıran Larry Hagman, kansere yenilmiş.

Petrol zengini Ewing Ailesi'nin etrafında dönen entrikaların anlatıldığı Dallas dizisi, Türkiye'de de 1978-1991 yılları arasında gösterilmişti.  

1995 yılında karaciğer kanserine yakalanan ve bir süredir kemoterapi gören aktör için ailesi, 'Sevdiği insanlar başucundayken hayata gözlerini yumduğunu' söylemişler.

Düşünüyorum da, o yıllarda ben de bu dizinin tutkulu bir izleyicisiydim. Pazar akşamlarını iple çekerdim. O gün misafirliğe gidilmez, mümkün olduğunca misafir de kabul edilmezdi. Olur ya, filmin bir sahnesini kaçırmak durumunda kalabilirdim.

Lakin bir gün beklenmedik bir misafir kapıyı çaldı, tam da Pazar günü akşamüzeri. Şimdi sırası mıydı bu misafirin diye düşünmeye, hafiften de kızmaya başladım. Misafirin hiç de gideceği yoktu. Durmadan da kalıcı olduğunu hissettiriyordu.

Dizi saati geldiğinde belki bir umut kalkar gider diye düşünerek kendimi avutmaya çalışıyordum. Bir ara öyle bir çığlık attım ki artık eşim ve annem dayanamadı “hadi kalk gidiyoruz” dediler. Ya misafir dedim belki idare eder, Dallas’ı izlememe izin verir. “Hayır, şimdi Dallas’ın sırası değil” deyip, misafirle birlikte beni alıp doğruca Doğumevine götürdüler. O gece ilk kızım dünyaya gelmişti. Dallas’ı izletmeyen misafir benim ilk göz ağrımdı…

Misafirlerin en kıymetlisi geldikten sonra da fazla izleme şansı bulamadım zaten diziyi… Ruhu şad olsun…

25 Kasım 2012

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..