Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '12

 
Kategori
Deneme
 

Beklenti = elde edilen mi ?

Beklenti = elde edilen mi ?
 

Sorun hayattan beklentilerimizle şu an elde ettiklerımız arasında uçurum olması.

Hep kaderi ve adaleti suçluyoruz.
Evet suçlular ama yapacak şey yok.
Ne beklentilerimizden vazgeçebiliyoruz ne onlara ulaşabiliyoruz. 
Biraz beklentilerimızi düşüruyoruz biraz şartlarımızı zorluyoruz eşitlemeye çalışıyoruz ama bir bakıyoruz ki ne o beklentileri yapacak bir  ömür kalmış ne de şartlar iyileşmiş. 
Peki ama ne yapmalı? Depresif ergenler gibi evde oturup şartların kendiliğinden olmasını mı beklemeli. Şu aralar inkar edemem tam da onu yapıyorum :) Biri gelsin kurtarsın beni :)
 
Sezen Aksu diyor ya ''Kaybolan yıllarımı bana geri verseler..'' Ben istemiyorum. Çünkü o yıllar ile büyüdüm, o yıllar ile öğrendım iyiyi, kötüyü, gerceği, iki yüzlülüğü, aşkı. Ey hayat senden bundan sonrası için tek istediğim şey adalet...
 
 
Toplam blog
: 54
: 944
Kayıt tarihi
: 10.02.12
 
 

Artvin- Hopa doğumluyum.elektrik-elektronik mühendisiyim. İşten fırsat buldukça kendimce yazdığım..