Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Beklerim

Beklerim
 

Kendime doğru düştüm yola

Sınırlar çizdim.

Gittim ama varamadım

Sırrına erdim.

Bütün eksiklerim sende kalanlar

Bir tek yol değil beni yoran yalanlar

Umudumu yitirdim yâr.

Bir ince çomak iziyle

Toprağa şiirler kazdım,

Çomağım kırıldı ama seni yazdım.

Adının üstüne tohumlar ektim,

Bir dert verdim, bin keder biçtim.

Ekin benim hasat benim

Yansa da bağlarım bahçelerim

Oturur ağlarım bir başıma

Kendimden geçerim.

Yalnızlığa çare mi bilmiyorum

Bir yürek arıyorum

Bir kapı zilinde

Yaklaşan bir ayak sesinde

Hep seni bekliyorum.

Gözyaşına satılsa aşklar

Hiç yanmaz bu yüreğim.

Yaktığım ateşlerde yandım

Savrulan küllere aldandım

Körüklerle gel güzelim.

Çektiğim dertleri unutur

Ağlarken gülerim.

Kendini ver bana düşünme durma

Karanlıktan aydınlığa

Ateşle değil seninle geçerim.

 
Toplam blog
: 7
: 89
Kayıt tarihi
: 07.12.11
 
 

1979 doğumluyum, İzmir'de yaşıyorum. Endüstri Mühendisiyim, Politika&Siyaset, Şiir ve Futbol gene..