Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Beklerken

bütün kadınları tenzih ediyorum
ve erkekleri
insanlık ölmüş
 
balkona çıkıyorum
evler nasıl da samimi
içten
odaları kimbilir nasıl şevkatli
korugan
bilmem ki ne değiyor yüzüme rüzgar mı
yoksa tepe
içinde ceviz barındıran
 
bi ses atsan
yıkık suratları onarmaya çalışıyorum
hangi kelimeyi nereye koyacağımı bilemiyorum
kaideler yıkılıyor durmadan
 
iyiyim iyi
tenekeler çalıyorum
kedi eşliğinde
buruş buruş bi bulut gelir birazdan
yağar rahmet
cama çıkarım üçer beşer atlayıp 
merdivenleri
terini silerim
içimde hıçkıran kuş sesi
 
hani hikayeler anlatırdın
paslı kapılı perili
çerçeveleyip geceye astım 
haberin olsun
sen otur
kapıya bakıp geleyim
uykum gelecekti
belki duymam
 
kırıldı zaman
 
 
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..