Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Bekleyeceğim sonsuza dek seni, bekleyeceğim aşkım hatunum,

* Birbirimizden uzaktayız,

Özlem çekerek ayaktayız,

Sen bana hasretsin ben sana,

Gözü yaşlı birer aşığız.

*

* Sen sıladasın ben gurbette,

Nerden düştük bu acı derde,

Hergün her akşam aklım sende,

Sevdalıyım sana delice.

*

* Senden hiçbir zaman vazgeçemem,

 Uzakta olsakda seviyorum seni,

Senden başka birini sevemem,

Bekleyeceğim sonsuza dek seni,

Bekleyeceğim aşkım hatunum.

Herkes bilir,

Bir elma`nın nasıl iki yarısı varsa,

Herkes bilir,

Bir elma nasıl öteki yarısı olmadan tam elma olamıyorsa,

Sen benim eksik olan, elma`nın öteki yarısısın,

Sen benim eksik olan, öteki tarafımsın,

Sen benim canım,

Sen benim aşkım,

Sen benim hatunum,

Bekleyeceğim sonsuza dek seni.

Söz / Şiir :  TACETTİN SARAÇ NACO

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..