Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Güncel
 

Bekleyip göreceğiz.....

Seçim sandıklarının açılması neredeyse tamamlandı. Sonucu kesinlik kazanmış belediyeler var. Gerçi açılmamış sandıklar sonucu pek değiştirmeyecek gibi görünüyor. Birinci parti, iktidar partisi. Bunu sırasıyla CHP ve MHP takip ediyor. Seçilen her partinin adayının çeşitli vaatleri var. Bu vaatlerden, benim tanık olduğum birini sizlerle paylaşmak istiyorum. Aday, işsizliğin kökünü kazımaktan bahsediyor seçim bölgesinde. İşsizliğin kökünü kazımak? Keşke söylendiği kadar kolay olsaydı.

Bir yerde mi duymuştum yoksa bir yerde mi okumuştum tam olarak hatırlamıyorum ama birinin çok güzel bir yorumu aklıma kalmış. Diyordu ki, adaylar, gerek belediye başkan adayları, gerekse milletvekili adayları seçilene kadar güvensiz ve endişeli bir tavır içinde oluyorlar ama seçilince kendilerine ayrı bir hava geliyor, halka yüksekten bakıyorlar. İstinalar, elbette ki kaideyi bozmaz ama benim de tanık olduğum durum bu. Sonuçta seni bulunduğun mevkiye halkın oyları getirdi. Halka karşı böyle tavır takınmanın manası nedir anlayamıyorum.

Dilerim, söylenen sözler ve verilen vaatler yerine getirilir. Benim hiç umudum yok ama…

 
Toplam blog
: 149
: 435
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

1999 yılında Ted Kdz Ereğli Kolejinden, 2003 yılında İstanbul Üniversitesi İtalyan Dili ve Edebiyat..