Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Bekleyiş...

Bekleyiş...
 

İnt.alıntı


<ı>‘’En güzel çiçek hangisi diye sorulduğunda, düşünmeden gelincik dediğinde, bilemedin mi papatyaların küseceğini’’

Sahi neydi güzel olan? Güzellik göreceli bir kavram olmakla birlikte, ne nazlı nazlı salınan al gelinciklerde, ne de küskün papatyalardaydı…

Bence güzellik, bir ömür boyu yüreğinin derinliklerinde saklayabildiğin, bir an, bir gün, bir saat yani herhangi bir mevsimin, herhangi bir zaman diliminde görebilmek adına, yılların geçmesine aldırmadan içinde ki o umudu tazecik tutabilmekteydi…

<ı>Güzellik, içinde sen olan bekleyişlerdeydi

Kırılsa da zaman zaman cesaretim her yeni doğan günle birlikte yeniden yeşeren umutlardaydı bekleyiş.

Gözünden bir damla yaş süzülmeden, bunu sana ve etrafına belli etmeden, peşinden koşmadan özlemini hissettiğinde burnunun sızısındaydı bekleyiş.

Bir çocuğun dudaklarını büküp, başı omzunda elini sana uzatıp bekleyişini düşün,

Bir ihtiyarın nur yüzüyle sevdiklerini bekleyişini düşün,

Bir de masallarda bir kuşun kanadında gelir ya o bekleyiş işte onu düşün…

Düş bakışlım;

Varlığımın bir anlamı olmayan sen için, seni bu şekilde satırlara döküşümü anlamıyor olmalısın. Kelimelerim çok değerli, belkide onlara bu değeri veren senin bu satırlara aktarılıyor olmandır. Karışık bir durum değil mi? Aslında senin gözünle bakıldığında ortada hiç de kafaları karıştıracak bir durum yok.

Ah o benim gözlerim yok mu o gözlerim! Keşke tüm dünya bir de benim gözümle görebilse seni…

Belki de, bencilliği, hayır’ın anlamını öğrenmeyi, sana borçlu olduğum için bu kadar çok seviyorum seni ne dersin…

Yaptığım kumdan kalelerimi yıktığında, çoktan buralardan uzaklaşmıştım aslında. Eline ayağına dolanan senden uzaklaşmak istemeyen duru ruhumun kendisinden başkası değil, o da elle tutulup gözle görülmediği için ortada gerçek diye bir şey de yok bu durumda.

Benden daha güzeli vardır biliyorum, benden daha iyisi de vardır biliyorum ama seni benden daha çok bekleyen var mıdır düşünemiyorum…

<ı>‘’Sen İstanbul gibisin,

<ı>Bu yüzden uzak

<ı>Bu yüzden soğuk,

<ı>Bu yüzden karışık

<ı>Bu yüzden bencil’’

Her şeyin ötesinde, sana dair olan her şey güzel buna bekleyişde dahil...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..