Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Bekleyiş

Bekleyiş
 

Yaşadığım şehirin bir gecesine
Karbeyaz çiçekler takıver artık
Yazdığım şiirlerin bir hecesine
Duygu seli ol da, akıver artık..

Kirpiğimde böyle asılı kalma
Yıllar geçiyor yar, gönlümde solma
Umutsuz günlere arkadaş olma
Küllenmiş ateşi yakıver artık..

Ben bekledim yıllar bekledi
Gönül limanınıdan gidenler geldi
Ecel bile kaç kez, gelip denedi
Ansızın bir yerden çıkıver artık..

İstersen başımda kara bulut ol
İstersen hüsran ol, ister umut ol
Bu zor sorulara gelde yanıt ol
Ya da şu ipimi çekiver artık..

Saçların nasıldı? Unuttum gitti
Gözümde aşkları kuruttum gitti
İnsanlar duyğumu çoktan kirletti
Yeniden bir fidan ekiver artık..

Bekledikçe hasret bende büyüyor
Kalbime böcekler aglar örüyor
Kimse bilmese de, Allah görüyor
Dönüp de arkana bakıver artık..

Ali SÖNMEZ

 
Toplam blog
: 56
: 417
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

22 Aralık  Adana Ceyhan doğumluyum. Emekli memurum. Mersin'de ikamet ediyorum. Edebiyatla ilgili ..