Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Bekliyorum

Bekliyorum
 

Kayan yıldız gibiyim yalnız gecelerde,
Boşuna değill;
tekrar
tekrar
ölmelerim.
Ay gibi görünsende arada bir razıyım
Özlemlerinle dağlarım kanayan yaramı
Söylemlerinle tuz basarak yarama , dalıyorum rüyalara
Yoksa unuttun mu demiştin ya bekle diye
Sabrı öğrendim ben senin sayende
yalnız kaldığım uzun gecelerde
kavuşmayı diledim her yıldız kaydığında
Susadıkça yaram kanıyor derinlerde
Beklenen sevgili bilinmezki kimlerle
Oda seviyor beni yoksa söylemezdi ki
Sabır ediyorum bekliyorum hala bana dönmeni

İstanbul
12.08.2008
saat: 10.09

 
Toplam blog
: 30
: 623
Kayıt tarihi
: 22.06.08
 
 

İstanbul' da doğdum istanbul' da yaşıyorum. Evliyim iki çocuğum var. Dünyam evim, çocuklarım, arkada..