Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Bekliyorum

Bekliyorum karanlığı, onu düşüneceğim anı

Yıldızların kayışını bekliyorum

Tutmasını istediğim dilekleri söylüyorum o zaman

Ayı görüyorum bana gülümsüyor yine

Düşünüyorum işte, gidecekmiyim bir gün oralara diye.

Bekliyorum karanlığı, sessiz geceyi, çınlayan böcekleri

Yine yalnızım işte hayallerim ve isteklerimle yine

Karanlığı seviyorum, çünkü istenmeyen gürültüler yok bu gecede

Belki bir kaç kuş ötüşü, belki bir yağmur çıtırtısı heyecanlanıyorum yine doğa ile başbaşa kaldığımda

Seviyorum doğayı, hayvanları, yalnızlığı

Biliyorum Tanrı sadece beni dinliyor o zaman

Huzurluyum işte yine

Seviyorum geceleri bekliyorum yine günün sonundaki karanlığı

Bekliyorum işte yine, ıssızca geçecek olan saatleri ve de yarınları.

 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..