Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

Bekliyorum

Bekliyorum
 

Issız gecelerimin faili belli katili.

Sen, hergün devam edersin yoluna;

Sana kendini adayan birini umursamadan.

Ben ise, bekliyorum beni gelip almanı;

Yanına almaya tenezzül etmediğin yolun başında.

Korkarım, sensiz yürümekten.

Sanki ilk tümsekte takılıp da düşecekmişim gibi...

 

Uykumda bile aklımdan çıkmayan kadın.

Belki yazdıklarımı okursun eskaza.

Tek sözüdür hayatımın,

İyi günlerin vaadi yerine,

Kötü günler de elini hiç bırakmamak.

Eğer, eğer  birgün kaldırırsan engelleri,

Yalnızca iki kişinin geçebildiği dar bir geçidin başında,

Seni bekliyor olacağım..

   

 
Toplam blog
: 15
: 221
Kayıt tarihi
: 20.03.13
 
 

Şiirde kendini geliştirmek isteyen sade bir öğrenci... ..