Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '18

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Bekliyorum

   Göz altlarımdaki morluklar ile güçleniyorum. Biraz daha ilerliyorum. Kendime yeni yalanlar ekleyerek adımlarımı atıyorum. Yalanlar beni ayakta tutuyor.

Bu serin soğukta biraz daha sarınıyorum benliğime. Öyle güçlü sarınıyorum ki benliğime, adeta bir ateş parçasını iliklerime kadar hissediyorum.

Kaçarak bir şeylerden kopabileceğimi varsaydım, yanılmışım. Daha da bağlandım hüznüme, her çığlığımda içimdeki canavara biraz daha yaklaştım.

Caddelerin adlarına bakmadan buldum kendimi serin sularda. Geri dönüş yolunu bilmiyorum. Kurtarın beni gözyaşları, kurtarın. Belki bir ses götürür beni olduğum yere. Belki de sımsıkı bir el çeker kurtarır beni bu dertlerimden. Bekliyorum.

Oysa ben böyle biri değildim. Herkese mutluluk dağıtıyordum. Benim de yelkenlerimi suya indirdiler. Şimdi ise içimdeki fırtınaların geçmesini bekliyorum. Her yeni günün diğerinden daha felaket olduğunu bile bile...

 
Toplam blog
: 11
: 138
Kayıt tarihi
: 01.03.18
 
 

Ben Melis. 20 yaşında bir lise mezunuyum. İskenderun Teknik Üniversitesinde İç Mimarlık bölümü öğ..