Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Belalı turna

Belalı turna
 

Bir top turna geldi alnıma vurdu/Ben kendi kendimden geçtim/Geçtiğim tuzakları avcılar kurdu/Bir garip aşık idim doğu ilinde/içimde akan sular aktı da durdu


 Bir top turna geldi alnıma vurdu
Ben kendi kendimden geçtim
Geçtiğim tuzakları avcılar kurdu
Bir garip aşık idim doğu ilinde
İçimde akan sular aktı da durdu.

Giderdim giderdim yollar bitmezdi
Ne kadar anlatsam sözüm bitmezdi
Öyle coşkundum ki Çalabım bilir
Anlattığım öyküleri kimseler bilmez
Ama içimde akan ırmaklar durdu.

Ne yapayım bir gece aniden kalktım
Elimde kalemle bir arzuhal yazdım
Derdimi anlatamadım diye kendime kızdım
Yazarım söylerim halim bilinmez
Alnımdaki kara yazı silerim silinmez.

Vah bana vahlar bana, aşıkım ben sana
Bir kor  parçası göğsümde yanar durur
Nereye gitsem bu  bela gelir beni bulur
Nasıl anlatsam bilmem bu gözü bademe
Nereden bir taş atılsa gelir, kafama vurur.

Hey güzel yar, zalim yar, alim yar
Kapının önünden gelip geçen her kuş ağlar
Bende artık hiç derman kalmadı bilesin
İster duysun ölüler, velev ki sağlar
Artık kafamdan geçen fikirler soldu.

Sorma bana , ey hocam sana ne oldu
Niçin gamdasın, kim güllerin yoldu
Bilmezem yoldayım erenler peşinde
Söyler anlatırım, o yar onbeşinde
Bir dolu verdi ki , sebebim oldu

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..