Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Yolcusuz Yolların Seyir Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/kaptanyc

21 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Belanı bulasın...

Belanı bulasın...
 

Bırakıp Gidenler İçin


Uzak tut ellerini dokunma bana,

Sen gitmeyi seçtin beni bıraktın ateşlerde yanmaya,

Giderken yıldızlarını da al bende kalmasın istemem,

Gözlerine bir daha bakamam, yüreğine değemem.

Bana beni bırak kaybetmişliğimle kalayım,

Sevmek yanmak demekse,

Bırak sen giderken de yanayım.

Sakın bakma arkana sevsen gitmezdin,

Sana adanan hayatı

Ancak öldüğünde gömerdin...

Git şimdi giderken gözlerinde dolmasın,

Yaşlar yerine gözlerin kanlarla boğulsun.

Çokta güzel kanmışım senin yalanlarına,

Hep saf saf bakmışım gözlerinin karanlığına,

Yürek mi yeter böyle bir aşkın günahını almaya,

Benim gücüm yetmez vicdanın sorsun bunu sana.

Benim gibi seven bulacağınımı zannettin,

Sana güller veren yüreği ellerinle kahrettin,

Hayatımı bir değil yüzbin kere mahvettin,

Öldüğünde bile geçmez sana olan bu nefretim.

Bana beni bırak kaybetmişliğimle kalayım,

Sevmek yanmak demekse, ,

Bırak sen giderkende yanayım.

Sakın bakma arkana sevsen gitmezdin,

Sana adanan hayatı,

Ancak öldüğünde gömerdin.

Yüreğin küçükmüş kaldıramadı böyle büyük sevdayı,

Karşına çıkan sana dar getirsin dünyayı,

Dilerim hiç unutmaz hergün hatırlarsın ağlamayı,

Beyazına siyahlar bulaşsın tez bulasın belanı...

Tez bulasın belanı...


 
Toplam blog
: 18
: 487
Kayıt tarihi
: 08.02.08
 
 

Merhaba Arkadaşlar İstanbul'da yaşamaktayım. Mütavazi ve kendi halinde insanların olduğu bir mahall..