Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '08

 
Kategori
Ankara
 

Belediye açıklama yapsın ve "Bu reklam panosu korsan" desin; diyemezse özür dilesin.

Belediye açıklama yapsın ve "Bu reklam panosu korsan" desin; diyemezse özür dilesin.
 

Fotoğraf: Aydın Tiryaki (8-2-2008, Ankara)


Yer Ankara Bahçelievler, Akdeniz Caddesi. 7. Cadde ile kesiştiği kavşaktan Anıtkabir tarafına giderken sağ taraftaki kaldırım...

Buraya bir reklam panosu konulmuş. Hani şehrin her tarafında kaldırımlarda adım başı yayaların karşısına çıktığı için yayaların sık sık bu konudaki düşüncelerini söylemelerine neden olan reklam panolarından biri konulmuş. Yayalar ve yoldan geçen arabalardakiler kolay okusun diye kaldırıma dik yerleştirilmiş.

Buradaki pano tam bir kaldırım işgalcisi. Olsa olsa korsandır. Ben belediyedeki hiçbir görevlinin kaldırımı, hem de işlek bir cadde üzerindeki bir kaldırımı bu kadar kapatan bir reklam panosuna izin vereceğini sanmıyorum. Yetersizlik, beceriksizlik bile böyle bir hatayı açıklayamaz. Belediye açıklama yapsın ve “Bu reklam panosu korsan” desin, diyemezse özür dilesin.

O kaldırımdan yürüyen herkesin reklam panosunun yanından geçerken yolda inmeden geçmesi için özen göstermesi gerekir. Buzlu bir günde geçerken yola düşüp bir araba altında kalma olasılığı vardır. Çocuk arabasıyla giden bir anne veya babanın yola inmekten başka çaresi yoktur. İşte Ankara’da yayaya bu kadar saygılı bir belediye var. Bu reklam panolarından her tarafta var, her biri yayaya saygısızlığın birer anıtı olarak kaldırımlarda dikili bekliyor.

Bir de merak ediyorum, o reklam panolarından kazanılan paralar nereye gidiyor, oy karşılığı kömür mü oluyor?

Şehirlerde trafikle ilgili konularda valiliğe bağlı yetkili birimler vardır. Bu birimler neden görevlerini yapmıyorlar. Kaldırımların Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından reklam panolarıyla işgal edilemesine neden engel olmuyorlar.

Fotoğrafı 8 Şubat 2008 Cuma günü sabahı çektim, reklamı kapattım.

Ankara, 9 Şubat 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..