Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

30 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Belki ben

Belki ben
 

Uçuruma ramak kala, kaldırımdan korkan ben

İtilsem yüreğimle beraber, burada olursan sen

İçimde bir nefes, yüreğimde ses, hissetmesen de sen

Beklerim parmakların uzansın, tutarım belki ben

*

Ne gelmeyi düşündüm, nede kalmayı

Kalsam mi? Gitsem mi? Düşünemedim sana sormayı

Sakladım yüreğimde, bilemedim ellerin olmayı

Bekledim parmakların uzansın, tutarım belki ben

*

Ellerim boşta kalırsa, hiç olmuşum bilesin

Yalnız düşersem eğer, yüreğimdesin bilesin

Kalbim parçalansa, sen bütünsün bilesin

Beklerim kolların uzansın, tutunurum belki ben

*

Cebirin Defteri 30,Temmuz,2013 ; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..