Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Belki bir dönen olur

Belki bir dönen olur
 

Hayat üç gündür;

Dün, bugün ve yarın.

Dün ve bugün geçti,

Onları sayma.

Dünlerde ezildiğim günlerim oldu.

Benim dünlerimde, neler yoktu neler.

Aşk, sevgi, acı, nefret, kin ve ihanetler.

Hayat üç gündür;

Çocukluk, gençlik ve ihtiyarlık.

Yaşam çok yordu beni.

Az kaldı, dinlenme zamanıma.

Bu dünyada huzur, rahat görmedim.

Öbür dünyada,

Ne olur onu bilmek isterim.

Gerçi gidenlerden geri dönen olmadı,

Bu güne kadar,

Madem umutlar bizi yaşatan,

Benim de umutlarım tükenmedi henüz,

Çığ gibi umutlarım var.

Belki bir dönen olur ben ölene kadar.

Bu dünyaya gelirken hazırlıksız gelmişim.

Hiç olmazsa öbür dünyaya olsun,

Hazırlıklı giderim.

Saadettin Güven

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..