Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Faruk Fahrettin Özcanan

http://blog.milliyet.com.tr/hesedovfa

05 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

Belki de...

Belki de...
 

Olurdun belki de sen isteseydin
Yapardık beraber çitlerden barınaklar

Yeterki bir olsaydı yinede yürekler...

Bakın ermişlere bakın
Bakın sevdası yaşanmışlara
Ne zamandan çalmak ne de hayattan kısmak olmamalıdır gaye...

Tek amaç insanlık olmalıdır kıblemiz de

Hayatın kıyısında iken hala hepimiz...

Of of ellerim ne çok yorgunsunuz bu gün
Böylemi anlatacaktınız hayatı...

Belki de... Kıyısı kalmıştı hayatın
Islanmamış tek yerdi orası
Şimdi bastığım o yerdi bu işte...

Bakın nasılda kaydım bu kaygan zeminde
Hadi tutsun birisi ellerimi o zaman ne duruyorsunuz
Yaşamak istiyorum artık...

Ne olur bırakmayın beni karanlıklara...

NOT: dip notlarını sevmem! ama bazende insan ihtiyaç duyuyor; bende bu anlardan birini yaşıyorum şimdi: bu satırları intihar! ederek, hayatına son veren bir dostuma atfen yazdım. Kim bilir neler yaşadı bilinmez ama, hayat dolu bir insan olduğunu ben biliyordum, yalanız insanlar demekki bunu yapacak noktalarada geliyor. çok üzüldüm ve halada anlam veremedim, uzun zamandır görüşemediğim ama bir arkadaş vasıtasıyla öğremdim ki, iki sene önce hayatına son vermiş. Kendisi bu hayattan göçüp gittiği için ve isminide vermediğimden bumları paylaşmamda bir sakınca görmedim. Yalanız bize bağışlanan bu canı hiç bir şekilde incitmeye değemezmiş. Bu hayat, ne olursa olsun çok değerlidir ve çok üzüldüm sevenlerine sabır diliyorum gittiğin yerde mutlu ol, sevgili arkadaşıma seni çok özleyecez:

Bir güldün sen her bakışta güldüren

nasıl da kıydın dalına hemde kendi dalına...

Ya o güldüren gülümün suyunu vermediler?

yada senlen gelcek baharı kıskandılar...

Faruk Fahrettin ÖZCANAN

 
Toplam blog
: 305
: 281
Kayıt tarihi
: 05.02.07
 
 

Hayatın yazmak olduğuna inanıyorum ve umulup ta olmayan her duyguyu yazarak yaşamak mümkün diyoru..