Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Belki de bana yazılmak istemediler

O değil de;

Yazacak bisürü şey vardı ama hepsi aklımdan uçup gitti… Pufffff…

O değil de;

Belki de bana yazılmak istemediler…

O değil de;

Hergün Boğaz’dan geçiyorum İstanbul’u seyrederek ama vapura binmeyi, martılara simit atmayı özledim. Onların çığlıklarını, denizin kokusunu, sesini, kıyıya vuruşunu, bembeyaz köpükleri, maviyi, denize bakıp kaybolmayı…

Şu an bi rüzgar esti deniz koktu ama beklediğim özlediğim gibi değildi.

Anladım ki hiç kimse, hiç kimse sen değil,
Hiç kimse senin gibi, canımdan öte can değil.
Anladım ki hiç kimse, hiç kimse sen değil,
Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil

O değil de;

Bide sıcak var ki… tam deniz havası. Bide yüzme bilsem tam süper olacak.

O değil de;

Deniz varken ısrarla havuza girmenin esprisini de hiç anlamam.

O değil de;

Kıbrıs’ın denizi çok güzelmiş. Kısmet… Belli mi olur…

O değil de;

Sayın Yazarım Turuncu’nun sayfasına bi gözatın emi… Beğenmeyen olursa da oturup kendi yazsın artık… Başka ne diyim...

http://blog.milliyet.com.tr/turuncugunler

O değil de;

İyi bayramlar…

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..