Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '11

 
Kategori
Özel Günler
 

Belki de ben doğdum diye "mayıs ayların gülüdür "

Belki de ben doğdum diye "mayıs ayların gülüdür "
 

Tamı tamına 46 yıldır lades oynuyorum hayatla.
Yenilsem bile - ki genelde yeniyor hayat beni - diyorum ki hayata; 

“ Yenilmedim aslında, belki biraz fazla açıldım, o kadar. “ 

ve hala
ey benim beyaz boynu kırışan kızım
imkansızdır ihtiyarlamamız bizim
etin gevşemesine başka bir tabir gerek
zira ki ihtiyarlamak
kendinden başka kimseyi sevmemek demek.
diyen Nazım Usta'ya inanıyorum... ve tutuyorum öğüdünü...

Bir de bu aralar şımartıyorum yüreğimi :)
misal 

sana her zaman söylüyorum, senin yüzünde gülmek var
bakınca bir yaşama ordusu çıkıyor aydınlığa - diyor Edip Cansever, üzerime alınıyorum :)

ve hatta hatta 

belki de ben doğdum diye " mayıs ayların gülüdür " diyorum .

ama iyi geliyor yüreğime, tavsiye ederim:)

ver hasılı iyi ki doğmuşum ben ya,

teşekkürler y ü r e ğ i m...
teşekkürler 'iyi ki 'lerimi çoğaltan sevdiklerim
teşekkürler h a y a t...

13 mayıs 2011 

 

 

 

 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..