Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Belki de..

Belki de..
 

"Adınla çağırıyor
seni herşey
bir yapraktı
adın..."


"Aramızdaki mesafeyi örtecek bir şey gerekti.
Bana yaslan,
dedim,
yukarıdan bakmakla
ölçülmüyor uçurum."

***

"Ece'nin bir yazısın da okudum,,
''Vakitleri iptal ediyorsun,
"ayrılacak" vakitleri,
"harcanacak" vakitleri,
"boşa geçirilmeyecek" vakitleri,
hepsini bir günlüğüne
içinin zamanına katıyorsun.
Sen "tam kendine göresin"!
Kendine bugün kendini hediye edeceksin...
E hiç usanma kırıklardan...
Yenilmek kadar güzel olmalı..
Yaşanacak olan...
Seni seviyorum.. "
***

Nereye gidebiliriz,
ne kadar gidebiliriz..
Ben avunur..
Sonra takılırım kalırım..
Sonra yine..
Bir kaç dişlisi kırık tökezleyerek giden bir zımbırtı ...
Gibi..
***

"Gerçeğin düşselle
mucizevi bir çakışması olarak,
ete kemiğe bürünmüş,
Milos Venüsümü keffettim...

Gerdanının sedef parlaklığı,
yüzünü aydınlatıyordu..
Bu güçlülük ve yumuşaklık mucizesini
uzun uzun,
sessizce seyrettim..."
***

Yağmur konuşuyordu,
sonra çıldırdı...:

Sesini iyi dinle,
duyacaksın,
ansızın
sokağının
lambasının
altında...
sana bakıyor,
olabilme ihtimalimi...

Z.O.N

Yazdı ve karanlığa karıştı...  ..

Birgün
yine
yağmur
yağar
bir kıyıda
 bizi alır
yine...
kendine...
 

 
Toplam blog
: 444
: 1284
Kayıt tarihi
: 13.09.07
 
 

MB zengin kültürel bir eksen; düşüncelerimizin buluştuğu, tartıştığımız, birbirimizi etkilediğimi..