Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '14

 
Kategori
Deneme
 

Belki şımarıklık, ama...

Belki şımarıklık, ama...
 

Görsel internetten alınmıştır.


Neler yaşadım, neler gördüm geçtiğimiz bir yılda. Kimi hayal gibi, kimi tam burnumun ucunda. Yüreğimde sakladığım en ağır anılarımın yorgunluğunu, kimi zaman koyuverdim boşluğa gözyaşlarımla…

Bazen gem vurdum hayallerime; dur dedim, yeter dedim, daha ne istiyorsun dedim kabullenmişliğin en ağır dayanılmazlığıyla. Bazen salıverdim içimdeki büyümeyen çocuğu bir uçurtmanın en gösterişli saçağında. Dalga dalga yükseldi rüzgârın önünde en masum hayallerim bir bulut katmanında. Bekliyorum şimdi hayallerimin bana dönmesini, yağmurun en parlak damlasında.

Çok şey mi istedim yaratanımdan?

1- Ülkemin içinde bulunduğu bataklık kurusun istedim.

2- İnsanımız gözünü açsın, uyumasın istedim.

3- Çocuklarımız hep gülsün istedim.

4- İnsanlar sadece insan oldukları için değerli olsun istedim.

5- Soğukta aç ve açık insan olmasın istedim.

6 -Tüm canlıların korunup kollanmasını istedim.

Ben sevince çok büyük seviyorum sevdiklerimi. Bir nehir gibi akar dururum çağlayarak. Bir deniz olurum sevdalı, koynumda uyuturum hafifçe sallayarak. Bir rüzgârın sesinde fısıldarım sevgimi, gözlerimin derinliğine gizlerim o büyük sevgimi.

Ve…

7- Belki şımarıklık olacak ama bir de, daha fazla bilmek istedim ben de sevildiğimi…01 Ocak 2014

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..