Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Belki zaman yanlıştı

Belki zaman yanlıştı
 

aciz kalmıştım hükümlere
parçalanan mutluluklarım pay edilirken hem de
belki zaman yanlıştı düştüğüm çirkefte
ince bir sürmeydim yarin gözlerinde
dokunmalarında katar katar acı
bir o kadar yağan yağmurun, serin ıslaklığı
bendim, gökte bile talan edilmiş yıldız
yarimdi, kifayetsiz kalıp terk eden
onlardı, sevmeden, sevgiyi öldüren
ve bizdik, tabelalı yollarda yol kaybeden
adımlarımızın düştüğü ayrılıklara boyun eğmek

sanki yoktun hiç yanımda
kokunu vermedin koynuma
tutmadın soğuk akşamlara inat ellerimden
sanki akmadın göz bebeklerime endamınla

sıtma gibi bir gelip, birden giden titremelerimde
varsın yoksun falları açıyorum iskambillerle
hep yok çıkıyorsun bu illet oyunda bile
hani diyorum kalmasaydım aşkında
belki zaman yanlıştı sana sevdalığımda

Denizhan Burhan
AŞKLARA AYRILIK YAĞIYOR

facebook.com/DenizhanBurhanileYansima

 
Toplam blog
: 55
: 154
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

Basın Danışmanı. Medya tanıtım uzmanı ..