Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Belki

Belki
 

Bize belkiler can verdi bugüne kadar
Belkiler tüketti bizi ama aynı zamanda
Sen beni belki sevdin
Ben sana belki tutuldum
Belki bağlandık birbirimize ölümüne
Belki de yalnızca heveslendik öylesine
Yaşamalıydık belki biz tüm bunları
Belki de bunların tamamı bir hataydı
Hayatımıza ne kadar hakimiz ki
Belkiler yönetiyor işte bizleri
Belki seviyorsun belki sevmiyorsun
Belki özlüyorsun belki çoktan unuttun
Belki, belki, belki
Artık hiçbir şeyden emin olamıyorum
Bilemiyorum gerçek mi, değil mi
Emin olduğum tek bir şey varsa
Seni deliler gibi özlüyorum

 

 
Toplam blog
: 72
: 1949
Kayıt tarihi
: 11.10.06
 
 

Yazar 1975 Ankara doğumludur. Monterey Postgraduate School / California'da bilgisayar bilimi dalı..