Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '18

 
Kategori
Blog
 

Belli Bir Kesimin Hassasiyetini Parlatırsanız Sayısınca Alkış Alırsınız, Kavganın Yumruğu Alkışlar

Belli Bir Kesimin Hassasiyetini Parlatırsanız Sayısınca Alkış Alırsınız, Kavganın Yumruğu Alkışlar
 

Hiçbir partiye görüşe taraf olmadım uşaklık etmedim, edebiyatım da yok, sadece doğruları yazdım yazılarım bugüne kadar 4 milyona yakın okundu.

Hiç okunmasaydı da içim rahat olurdu çünkü ülkemde kavga nedeni olacak yazı yazmadım.

Böyle yazanlar/konuşanlar var beni ilgilendirmiyor herkes kendinden sorumlu.

İnsanların hoşuna gidecek şeyleri yazıp konuşanlara diyeceğim yok, kastım “benim söylediğim doğru” anlamındaki yönlendirmeler.

Bu yazılar binler on binlerce kez okundu çünkü o fikrin inancın binler on binlerce taraftarı vardı. Yazarı kendine pay çıkardı ama aslında fikri okuyorlardı. Yani bir başarı söz konusu değildi. Aslolan hiç kimseye mavi boncuk dağıtmayan yazıların okunması.

Ama takdir edersiniz ki fikir ve inanç konulu yazılar sadece okunmakla kalmıyor kavgaya da neden oluyor. Bu yüzden yazdığınız yazı okunma sayısıyla sizi mutlu edebilir ama acaba vatana millete ne faydası var.

AKP’yi eleştirmeyen AKP’li yazar ya da sadece AKP’ye saldıran solcu yazar. Benim yazılarımdan herkes payını aldı.

Hayata tek bir pencereden ve dar açıdan bakanlar sadece kendi istediklerini görürler, ben istemediğim konuları da yazdım, hatta rahatsız olduğum; bazı yazılarımdan sonra psikolojim bozuldu, kabul edilemez şeyleri yazmak kolay değil.

Bazı rahatsız edici yazılarımı bilerek isteyerek yazdığım düşünülüyor ama öyle değil kendimi sorumlu hissettiğimden.

Reklamımı yaptığım ve kendime çokça pay çıkardığım bu yazıyı yayınlayıp yayınlamamakta karasızım, anlatmak istediğim fikrin hatırına. Başka bir yazıda kendimi yerin dibine sokarım ödeşiriz.

Blog kategorisinde yayımlamakta da çekincem var, bu yazımı mutlaka okumalısınız dayatması hissine kapılıyorum. Eğer yazı okunmazsa sitedeki yazarlar itibar etmiyorlar algısı da var, dedim ya yine anlatmak istediğim fikrin hatırına.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..