Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben, artık büyüyeyim!

Ben, artık büyüyeyim!
 

Nefes alamıyorum anne..
Bu sevgi yorganını çek biraz üzerimden.

Üşümem lazım anne...
Güneş'e sevinebilmek için...

Bırak yansın elim sobadan.
Acıyı tanımalıyım.

Bırak, silme gözyaşımı erkekçe ağlamalıyım, içimden geldiğinde..

Dövüşmeyi öğrenmeliyim anne...
Haksızlıklara karşı durmayı, yürekli olmayı.!!!
Uslu çocuklar dayak yiyor anne.

Yemeklerin en lezzetlisini,
Bol kepçe koyma tabağıma,
Açlığı ögrenmeliyim.

Takma şu nazar boncuklarını..iğde dallarını,
Kader savaşında sırtımı sıvazla benim.


Babamdan gizli harçlık koyma cebime.
Alın teri dökmeliyim., emek vermeliyim.
Çalışıp, kazanıp helalinden yemeliyim.

Ağlama, Vatan borcuma gidersem.
Ölürsem, şeref olsun Şehitliğim..
Gazi dönsem, bıraktığım her bir parçam şanın..

Sağ salim dönersen anne, paylaş gururunu babamla.

Bir sevdiğim var anne,
O da bir başka can katıyor canıma,
Paylaş sevgini anne....

Bırak, onun da elini tutayım..

Bırak elimi anne sevmeyi , sevilmeyi öğreneyim.

Bırak elimi anne, ben artık... BÜYÜYEYİM !!!

Selma Güneş

 
Toplam blog
: 39
: 761
Kayıt tarihi
: 08.03.09
 
 

Yaşamı tüm engellere rağmen sürdürmekten yorgun bir savaşcıyım. Anadolu Üniversitesi İş idaresi Bö..