Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Ben "bayana" bakarım "güzel mi" diye... Bir de gözlerine bakarım, "süzer mi" diye...

Ben "bayana" bakarım "güzel mi" diye... Bir de gözlerine bakarım, "süzer mi" diye...
 

Ev bayanı


Her bayana meyletmiyorsam dostlar… İnanın ki asaletimdendir!

Yoksa ne olacak? Hiç sorun değil vallahi!

Elimi sallasam ellisi!

De, konumuz bu değil!

Güzide sitemiz MEBE tüm zamanımı almakla birlikte Face  ve Twitter  şeyini de yan gözle takip ediyorum! Lafı fazla uzatmayacağım!

Mevlana veya Yunus olmasaydı… İnanın Face ve Twitter bu coğrafyada sinek avlardı, sinek!

Kaldı ki bunun daha Neyzen Tevfik’i vaaaar, Şair Eşref’i vaaaar, Namık Kemal’i var!

Mevlana’ya atfedilen o “Ben bir lafa bakarım laf mı diye” söylemini mıncıklamamış(üleşmemiş yani) kaç Face üyesi vardır ki bizim ülkemizde? Size soruyorum dostlar, sizeeeee!

Kapıdan dışarı adım atmak nasip olmasın ama kendimi zor tutuyorum heeee!

“Lafa bakarmış!” Pöh!

“Len hafız; sen önce kendine bak” diye başlayan bir yorum döşemek geçiyor içimden bu tür “üleşimlere” ama, aması var işte! Değerli editörümüz Başak Hanımın gözüne ilişirse bu yorumum yandığımın resmidir! “Başak Hanım  Face’den sorumlu değildir” demeyin bana! Gözüne ilişirse yorumum,  belki ilk anda tepki vermez ama yazar bir kenara!

Bilmez miyim ben? Ondan sonra ayıkla pirincin taşını!

O değil de dostlar (Esma Kahraman Hanımın kulakları çınlasın zira bu söylemi ondan tırtıkladım.)…

Bir “kısırlık” var gibi geliyor bana… Face, Twitter ve hatta güzel MEBE’miz de söz konusu yani!

İlle de bir şeyler yumurtlayacaksan kendin yumurtla be kardeşim! Rahat bırak Mevlana’yı!  Varsın “küçük” olsun yumurtan ama sen, evet sen(bizzat kendin) yumurtla! Merak etme, haşmetli şeyin yıpranmaz! Bak benim yazı başlığıma… Birazcık esinlenme var ama, ama yani!

Konumuz elbette bu değil!

Culduz da bilir tabii; bizim ülkemizde biraz farklı, biraz renkli, biraz aykırı ve ezber bozan yaklaşımlar ve söylemler cezasız kalmaz! Çarmıha gererler adamı Alimallah, çarmığa!

Alın işte!

Yazısının başlığını “Blog WC” koymuş, Ali Açıköz Hoca! (Bkz. Lütfen blog kategorisine.)

Başlığı okur okumaz heyecanlandım tabii! Ne demek yani “Blog WC”?

Biz burada şey miyiz?

“Ahlak, edep, etik ve de metik” şeylerim birdenbire hassasiyet göstermeye başladı! Fırsat bu fırsattı işte… Kendimin ne kadar edepli ve de adaplı olduğunu tüm MEBE âlemine gösterme imkânını Ali Açıköz Hoca bana kendi elleriyle sunmuştu! “Seni biatçı seniii!, Seni Ak Partli seniii” diyerek yazısını okumaya başladım ve gereği düşünüldü tabii!

“Giriş, gelişme ve sonuç”… 1o point, 1o point, 1o point!

“Yazı içi konu bağlantıları”… 1o point, 1o point, 1o point!

“İmla, sözdizimi falan…” 1o point, 1o point, 1o point…

“Yazıya gelen yorumlara verdiği yanıtlar…” 1o point 1o point, 1o point!

Kolum kanadım kırıldı tabii! Bir açığını yakalayabilseydim fırsattan istifade “editörlerimiz uyuyor m uuu? ” diyerek Başak Hanıma gönderme yapacaktım ama hevesim kursağımda kaldı, dostlar!

Bu kadar güzel, bu kadar derli toplu bir yazı…

Tek sözcük eksiği ve fazlalığı yok! (Kİ bu çok önemlidir)

Eskilerin dediği gibi; “Efradı cami, ağyarı mani”…

Çekiç gibi bir yazı! Yazı gibi yazı! Ender rastlanılan, insanı umutlandıran türden hem de!

Yazıya gelen yorumlar mı?

“Blog ile WC sözcüklerini bir arada kullanmanızı kınıyorum, Ali Bey…”

“Sitemiz,  temiz aile sitesidir, biz hiç mıçmayız, Ali Bey!”

“Ben bir yazıya, bir de sizin siyasi görüşünüze bakarım,  Ali Bey!”

“Editörler bu yazınıza nasıl onay verdiler, Ali Bey?”

Ali Bey mi?

Pek çok konuda, özellikle de “Osmanlı Tarihi” konusunda pek anlaşamayız ve hatta zıt kutuplardayız diyebilirim! Ondan da öte… Vakti zamanında kendisine bol “acı biberli” yorumlar göndermişliğim de vardır! Eh, onun da eli armut toplamadı tabii!

“Önerdiğim yazarlar” bölümünde olması benim iradem dışındadır, dostlar!

Nasıl oldu bilmiyorum!

“Klavyesinin gücüyle” kendine bir yer edinmiş orada!

Öyle ya!

Hak verilmez, alınır!

O da öyle yapmış işte!

 

 

 
Toplam blog
: 312
: 1658
Kayıt tarihi
: 10.02.07
 
 

Önceleri konuşurdu insanlar, "yazmak", sonraların işi... Duygu ve düşüncelerimizin yanı sıra gözl..