Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben, çağdışı kaldım...

Ben, çağdışı kaldım...
 

Tasada ve kıvançta beraber olmak gerekirken bu curcuna nedir...?

Bir taraf sazlık samanlık, bir taraf darma dağınık...

Bir tarafta ağlayan analar; diğer tarafta cümbüş, şamata...

Bir Tv kanalındaki muhabbete bakınız...

Gazeteci tesbit etmiş, suç üstü basmış... Programın adı Umut'la ilgili...

Adam Bulgarya'daki karısını davet ediyor... éGel artık'' diye...

Kadın ''Gelmem, gelemem '' söylemlerinde...

Neden gelemezmiş?... Adamda '' İş ''yokmuş... Pili bitmişmiş...

Kadının yaşadığı yerde herkes ''Şarjlıymış''...

Ar damarı çatlamış kadının... Güya soydaş... Aklı ''Uçkurda !..''

Adam da halen ısrar ediyor... Sunucu kaşıdıkça kaşıyor...

Olay milletin önünde... Namus ayaklarda... RTÜK seyirde...

Gemi su aldıkça tayfalar üst katlara kaçıyor...

Yine hafızalar felç... ''Ben mi çağdışı kaldım acaba?..''

Ne karamsar adam !.. ''-Banal... Tü kaka !..'' diyenler var !..

Bir liderimiz çıkmış, müthiş önerilerde...

''Iraklıları okutalım okullarımızda '' diyor...

Sanki önceleri okutmuyor muyduk? Az mı besledik bunları?

Amerika yeni keşfediliyor...

Kimlerin eline kaldık... Şahane stratejiler...

Tadından yenmez... Birleri (?) kırmızı çizgilerle kesin hat çekmişler...

T.C istemezük... Bayrak, marş istemezük... Torpakkk isterük!..

Bir tarafta caz, cümbüş... Diğer yanda analar ağlıyor!..

Benim kırmızı çizgilerim silinmiş mi? Yoksa mürekkebim mi bitmiş?

Yoksa ben mi yanılıyorum? Yoksa çağdışı mı kaldım?

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..