Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Ben, şahsen, bizzat kendim

Ben, şahsen, bizzat kendim
 

Tilkilerim dedi ki “Durmadan başkalarını ‘düşünüyorsun’ biraz da kendine açılsana!” Bana “akıl vermek” ne haddinize dedim, sen olmazsan biz olamayız dediler, sustum. 

24.09.2006’dan beri Milliyet Blog Ailesi’nin içindeyim. Tam 4 yıl “sustum”. Geri döndüğümde korkumdan ve biraz da mükemmeliyetçiliğimden “eski bir çalışmamı” yayınladım. 

Yüzlerce yazı yazılıyor burada her gün. Ciddi anlamda profesyonel olanlar da var, amatör ruhunu yansıtan da; Türkçe katilleri de kol geziyor, Yürüyen TDK’lar da. Bense kendi yağı ile kavrulan, öyle binlerce yazı yazıp kasılmayan ama yaptığının hakkını veren naçizane bir “yazar”ım. Ne editörler seçiyor ne de manşetteyim. Sadece seviyorum bunu yapmayı. Zaten her şey de bu yüzden. 

31.03.2011 Perşembe günü ofiste öylesine otururken bir mesaj aldım. Milliyet Blog’taki sayfama yazılmıştı. Bir site yöneticisi (adını vermesem sanırım daha iyi olur ama merak edenlere yazabilirim) yazılarımı çok beğendiklerini ve bana sitelerinde bir köşe açmak istediklerini söyledi. Kadın temalı bir sitede zaten yazmaktaydım ama oraya arkadaşım vasıtasıyla başlamış ve oradaki yazılarımı hobi olarak paylaşmaktaydım. Ama şimdi beni tanımayan tamamen yabancım olan birileri ciddi ciddi bize de yazar mısın diyordu. Gurur karışık bir kendini beğenmişlikle doldum. Sonunda “keşfedilmiştim”. 

Üye oldum önce. Bir iki yazı yazdım. “En sevilen yazılar” diye bir bölümde gösterildi yazdıklarım. Benim gibi bir kaç kişi daha vardı. Yazıyordum, okunuyordu ve her şey gayet normaldi. 

11.04.2011 günü size bir köşe vermeyi düşünüyoruz kabul eder misiniz dediler. Ben de neden olmasın dedim. Ve kendi çabamla bayağı ziyaret edilen, kadın-erkek ilişkilerinin irdelendiği bir sitede “Köşe Yazarı” oldum. Şimdi ne var bunda diyebilirsiniz. Küçümsenebilirim bile. Ama bu benim gibi “amatör” biri için büyük bir adım. Bakarsınız bir gün bir gazetede basılı bir köşem olur. 

Kim bilir… 

Saygılar efendim….. 

 

Not: Bu linkten diğer yazılarıma ulaşabilirsiniz. 

http://www.kizlarsoruyor.com/uye/Nonethelessh/Yazilar 

 
Toplam blog
: 58
: 883
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Tuti mucize-i guyem ne desem laf değil, çerh ile söyleşemem ayinesi saf değil! Ne acayip... ..