Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Ben, sen olsam

Ben, sen olsam
 

incitmeyen bir kelebek dokunuşuyla aralayabilirsin kapıları!


Ben, sen olsam,

Söz kilit vurur dilime,

Susuşlar konuşur serbestliklerde.

Heyecanım soluklarda dillenir.

Köhne dileklerimin inlemeleri duyulur.

Ben, sen olsam,

Yırtık gecenin narası çalınır kulağa.

Buram buram sen kokan saçım savrulur rüzgara.

Sensizliğe davetiye çıkaran intikam görünür kapımda.

Ben, sen olsam,

Su toplamış yaram patlar inada inat.

Adın namem olur dudağımda.

Bağırışların türkü kalır kulağımda.

Yüreğim tüm günahlarını aklar affedilişlerde.


(peki sen ben olsan ne olur?)

AYŞE NUR KAYA

09.07.2008

 
Toplam blog
: 23
: 1174
Kayıt tarihi
: 04.07.08
 
 

Hatay/Dörtyolluyum. 1987 doğumluyum. Şu an Mersin Üniversitesi'nde İngilizce Öğretmenliği'nde okuyor..