Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kuşkayası (Turgut Erbek)

http://blog.milliyet.com.tr/kuskayasi

28 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben Ağlarım

Ben Ağlarım
 

google görseller


Merhaba;

Aldığım Kemotepi nedeni ile, aylardır hiçbir şey yazamıyorum. Bu illetten kurtulup yine aranıza döneceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum.

Kuzenim Sevgili Cahit Kılıç'ın yazdığı şiir beni çok duygulandırdı. Bu güzel şiiri sizinle paylaşmak istedim.

Serçeler ağlayınca ölür" diyen Turgut ERBEK'e

BEN AĞLARIM


Erkekler ağlamazmış!
Ben ağlarım;
Erkekliğimden şüphem yok…
Ama ben ağlarım… Utanmam ağladığımdan…
Kızarım,
Üzülürüm…

Süzülür gözyaşlarım göz pınarlarından…
Sırdaş bulutların yağmur taneleri;
Kalbime de akar… Yanaklarıma da…
Ben ağlarım;
Utanmam ağladığımdan…

Erkeğim;
Erkek olduğum kadar da insanım…
Ağlamak da gülmek kadar bir insani haslettir…
Geceleri hüzün arkadaşlarımdır,
Yağmur damlaları kadar berrak gözyaşlarım…
Doğduğum topraklara,
Özlemiyle yanıp tutuştuklarıma,
Yitirdiklerime… Yitip gidenlere…
Yağmur taneleri kadar berrak gözyaşlarımla ulaşırım…
Güldüğüm zamanlarımdan utandığım olmuştur;
Ağladığımdan olmamıştır…

Ben ağlarım, arkadaş!
İnsanım… İnsanlığımca…
Ölürken de ağlamak isterim;
Ağlarken ölen serçeler gibi…

Cahit KILIÇ

İstanbul 27.09.2009

http://www.edebiyatdefteri.com/siir/278820/ben-aglarim!.html

 
Toplam blog
: 72
: 1492
Kayıt tarihi
: 23.07.06
 
 

Edebiyata ortaokul yıllarında şiirle merhaba dedim. O yıllarda şiirlerim ve yazılarım yöresel gezete..