Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Ben Anadolu'da doğdum

Ben Anadolu'da doğdum
 

Yorgun Kalemim


Ben Anadolu çocuğuyum

Fakirdi ailem benin

Yer sofrasında yerdik aşımızı

Sevgi saygı vazgeçilmezimizdi

Yalansız çıkmıştım yollara

Yıllarım gurbette geçti de

Benim bu âleme aklım ermedi…

 

Ben Anadolu çocuğuyum

Benimde herkes gibi arzularım var

Sıcak bir yuva, bir tabak aş

Başımda anam yanımda yar

Gözleri güleç yüreği insan biri…

 

Ben Anadolu çocuğuyum

Bildiğiniz gibi

Yüzümde derin çizgiler var

Yüreğimde hasret ve hüzün

Yayla rüzgârları geçer içimden

Uzak diyarlara takılır gönlüm

İçim kan ağlasa da

Anlatamam ağlamaz gözlerim…

 

Ben Anadolu çocuğuyum

Anadolu da geldim dünyaya

Pişman da değilim

Sevgiyle büyüttü Anam beni

Nefreti yalanı hiç bilmem

Menfaatim için insanlığımı satmadım

Yolum sevgiden geçer

Kimsenin hakkını yemedim ki ben…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..