Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '17

 
Kategori
Şiir
 

Ben Anadolu’da Doğdum

Ben Anadolu’da Doğdum
 

Yorgun Kalemim


Ben Anadolu’da doğdum
Fakirdi ailem benin
Yer sofrasında yerdik aşımızı
Sevgi saygı vazgeçilmezimizdi
Yalansız çıkmıştım yollara
Yıllarım gurbette geçti de
Benim bu âleme aklım ermedi
Ben Anadolu çocuğuyum
Benim de herkes gibi arzularım var
Sıcak bir yuva, bir tabak aş
Başımda anam yanımda yar
Gözleri güleç yüreği insan biri
Ben Anadolu çocuğuyum
Bildiğiniz gibi
Yüzümde derin çizgiler var
Gözümde hasret ve hüzün
Yayla rüzgârları geçer içimden
Uzak diyarlara takılır gönlüm
İçim kan ağlasa da
Anlatamam ağlamaz gözlerim
Ben Anadolu çocuğuyum
Anadolu'da geldim dünyaya
Pişman da değilim
Sevgiyle büyüttü Anam beni
Nefreti yalanı hiç bilmem
Ben Anadolu çocuğuyum
Yolum sevgiden geçer
Kimsenin hakkını yemedim ki ben…

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..