Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '17

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Ben Anadolu Kadını'nı seviyorum.

Ben Anadolu Kadını'nı seviyorum.
 

Uzaklardaki bir yerlerdeki o ülkede, gökyüzü daha mavidir belki, sarmaşıklar vardır duvarlarında veya yumuşak esen bir rüzgar bahçesinde, bir kadın vardır o ülkede devrimi yaratan, bir kadın vardır o evde aşkı var eden. .

O kadın bir milletin en büyük gücü. Sevgiyi, sevilmeyi daima yaşayacak olan. Türk Kadını Dünya Kadın hareketinin en büyük temsilcisi. Örneği. Kadınlar yeryüzünün gökyüzü ile birleştiği yerde el el bir milletçe yükseklerde çok yükseklerde. Dinmek bilmeyen acıların tümünü yok eden, saran kadın. Hoşgörü şefkat onun ideolojisi

Sözler mi önce başlamalı insan kendisine sormalı kadın nedir, nasıl davranıyorum, nasıl eşitleniyoruz, nasıl seviyoruz? Bir toplumun davranışlarında gösterir, kendisini. Evde, tarlada, her yerde. Hangi ölçülerde görülür.?

Bir eşin, bir sevgilinin, bir bireyin, bir toplumun davranışında gösterir. Uygar, medeni olmadıkça, duyguları değiştirmedikçe, eğitimde incelmedikçe, çaba göstermedikçe sözde duygular kadınları bugün de acı bir şekilde yaşandığı gibi şiddete, objeye maruz bırakmaktadır.

Dünyadaki kadınların ilk kez grev hakkını protestosunu sergileyen o kadınlar, o gün başlamış ya kadın hareketi.

Ben Anadolu'nun güzel kokan kadınını cefakar, ana, vatan sevgisini omuzlarında taşıyan kadını seviyorum.

Şehit haberleri acıları, terör ile karanlıklara sürüklenmesin. Bir milletin gücü zayıflatılmasın. Bir memleketin davası kadın. Her şey değişmeli şu ülkede önce SİYASET değişmeli. KADIN tam kapasiteyi ifade eder. Bütünler.

Dünya Kadınlar Günü dünya ülkeleri için de barış ve sevgiyi çağırır.

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..