Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '20

 
Kategori
Şiir
 

BEN ANADOLU'YUM ( 2 )

 

BEN

ANADOLU’YUM  ( 2 )

Ben

Anadolu’yum

Sen Fırat’ın kızı

                                                                            Ben de

Dicle’nin oğluyum

Şattülarap adıyla anılan  

Basra’da, Mezopotamya’da

Kardeşçe yan yana gelip kucaklaştılar

Dedim ya, ben Dicle’nin oğluyum

Kimi zaman yağmur

 

Kimi

Zaman doluyum

Yağarım şehit kanı bereketli topraklara

Ve selam dururum ay yıldızlı al bayraklara

Siyah, beyaz, doğu batı demeden, ayırım yapmadan

 

Herkesi

Kardeş bilirim

Sevgiden, barıştan yanadır benim şiirim

Öğünmeğe gerek yok

Dertle, kederle, şerefle

Baştanbaşa Anadolu’yum...

 

 

 

                                                                   Abdülkadir GÜLER 

                                                                     27.11.2018-Söke

 

 

 

            Abdülkadir GÜLER

         28 Aralık 2020-  Söke                        

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..