Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Ben anneyim

Ben anneyim
 

CANIM BENİMM


Anne olmak yaşamın en güzel duygusuymuş. Oğlum Arda'ı dünyaya getirirken canım anneme çok teşekkür ettim. Annem daha önceleri bana 'anne olunca anlarsın' derdi ve ben bu duruma çok sinir olurdum ama oğlum dünyaya geldiğinde anneme bir kez daha hak verdim.

Arda yemek yemediğinde hemen niye yemiyor hasta mı ya da biraz durgunlaştığında neden yaramazlık yapmıyor birşeyi mi var diye telaş ediyorum, ama benden daha telaşlı fakat beni sakinleştiren mükemmel bir eşe sahibim ki problemlerimiz olduğunda onun gücüyle atlatıyoruz.

Annelik çok yüce bir duyguymuş, bu yolda bebek sahibi olmak isteyen tüm anne adaylarına bol şans diliyorum.

Canım oğluma ve biricik eşime sonsuz teşekkürler...

 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..