Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ben artık oynamıyorum

Ben artık oynamıyorum
 

Bu oyun iyice çığırından çıktı.
Oyunda be olsam bile söz hakkım yok. Ben birilerini yakalamaya çalışsam bile hep yakalanan ben oluyorum.
Artık oynamıyorum.
Nasıl oynayacağım ki; oyun kurucu olamıyorum. Oyunu hep birileri kuruyor. Sürekli komut verip, komut değiştiriyor. Bir o tarafa savruluyorum, bir bu tarafa…

Şu aşağıdaki metni okuyunca siz de oynamaya devam eder misiniz?

“Brüksel Zirvesi Sonuç Bildirisi' nden...
YORUMSUZ: Brüksel Zirvesi Sonuç Bildirisi'nin "Türkiye" başlıklı
bölümünden; "Presidency Conclusions"
Madde: 23."...müzakerelerin yalnız Türkiye'yle değil, diğer
devletlerle de yapılabileceğini... Müzakereler sırasında Türkiye
birkaç devlete bölünürse veya güneydoğu bölgesinde bir Kürt devleti
kurulursa, yeni bir karara gerek olmaksızın onlarla da müzakere
yapılacağına...”

Ne demek bu arkadaş seni oyuna hep ebe olarak alırım. Ben hangi kuralı koyarsam sen ona göre ebe olursun. Benim çizdiğim çemberin dışına çıkmak yok.

Bazen seni top gibi, bazen seni ok gibi atarım. Kalede benim, sahada benim, menzilde benim. Senin gözünü kapattım. Hele bir aç da gözün ü göreyim. Oyarım valla…

Şimdi siz bu koşullarda oynar mısınız?

Ben oynamıyorum arkadaş.

Sen güneydoğunda savaş yapıyormuşsun. Sana saldırı varmış. Senin kulağın gözün kapalı, sen nereden görüyorsun? Ben görmüyorum ki sen göresin. Ben orayı ve senin oynadığın alanı böldüm. Çizdim bir harita eline tutuşturdum. Çıkamazsın o sınırlardan.

Diyorlarsa, ben oynamıyorum.

84 yıl olmuş ben Cumhuriyeti kuralı. Bu Cumhuriyeti kuran ve emanet eden ulu önderi ben koşulsuz sevmişim, söz vermişim ona kurduğu Cumhuriyeti ve edindiğim kazanımları daha da yücelteceğime…

Ben bana bunları dayatanlarla oynamıyorum…

Onlar benimle oynuyorlar.

Ben artık onların da benimle oynamasına izin vermiyorum.

Her ne kadar yitip giden canlarımızın ödedikleri bedelin hesabını sormak için 5 Kasımı beklesek de ben artık onların benimle oynamasına karşı duruyorum.

Bizkaçkişiyiz diye soruyor Tuncay Özkan. Biz çok kişiyiz. En azından saymasını bilmeyen toplumların dediği gibi “Biz dört kişiden çok fazlayız”. Biz kum taneleri kadar sayılamayacak çokluktayız. Her zerremiz ışık olmuş gökyüzüne dağılmış.

Biz Atatürk’ün kurduğu Cumhuriyetin çocuklarıyız.

Gelin artık hem oynamayalım, hem de bizimle oynamalarına asla izin vermeyelim!

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..