Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben aşık olsam, adına bahar desem…

Ben aşık olsam, adına bahar desem…
 

Söyleyiverin işte, içim kıpır, kıpır eskiye dair ne varsa unutuyorum. İçimden geçenler sadece anılar değil elbet kahkahalarım. Söyleyin lütfen aşık olmak istiyorum. Bir insana dair sevdanın düştüğü yön nerdedir? Her aşk illa insana dairse, geriye kalan hayat neyin nesidir?

Minicik açmış menekşenin rengine aşık olmak istiyorum, eriğin arsızca daha ilk güneşte ortaya attığı pembesine, beyazına sarılıp, içime içime çekesim geliyor.

Köpeğimi hiç bu kadar sevmemişti ellerim. Onun şaşkın bakışları bile sevgi dedirtecek cinsinden di…

Hani usul usul yürürya öz su dalların uçlarına öylesine…Aşk …

Hani saka kuşları nasıl doruk ağacının tepesinde cıvıldaşır ağız ağıza, işte öylesine… aşk.

Hani yediveren gülleri pıtır, pıtır tomurcuğa durur ya bir gecede esen yelde işte öylesine… aşk.

Kırgın dostuma sarıldım daha geçen gün, kendime şaşırarak. Halbuki bir başka mevsimde görseydim; geçerdim.

Tek ayak üstünde sek sek oynasam 5-6 yaş arkadaşlarımla…çığlık çığlığa, bahar akşamlarında…

Hadi yetmedi birde yakan top. Minicik ellerinden tutsam gülen güzlerin yürüsek düşe kalka…

Gecenin bir vakti, yıldızları saysam “ey aşk” diye, sarılsam serinliğine sabah seherinin kızıllığına.

Sevda ne yana düşer usta?

Yeni doğan kuzunun melemesi sardığında çayırları… Koşar ya hani annesine akşam dönüşleri, nasıl vuslattır bu?

Nasıl vuslattır aşk?

Bahçeden kopartılan taze nanenin kokusu hani ya… Hani ya, denize attığım taşlarda saysam bir, iki... kaç sekmede kavuşsa suya...

Aşka dair ne varsa hepsini harcasam hesapsızca… Sonraki mevsimlerde muhasebesini yapsam. Toplasam, çarpsam; olmadı çıkarsam.

Ben aşık olsam; adına bahar desem…

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..