Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben aşkı böyle yaşadım

Ben aşkı böyle yaşadım
 

Ben aşkı içime yüreğimin en saklı en gizli köşesine sakladım,

Ben aşkı sen yaptım benden oldum,

Kopardım gülleri attım içimden ,

Dışarıya kimsenin bilmediği ücra köşelere,

Sen beni sen yaptın benden oldum,

Kimi zaman nefes almayı unuttum kimi zaman uyumayı,

Üç gün yemek yemedim altı kilo verdim,

Aşkın bedeli var dediler ben diyetini ödedim,

Bana aşkı böyle yaşattın cehennem gibi,

Ben aşkta sevmeyi değil nefret etmeyi öğrendim,

Ben aşkta bakmayı değil görmeyi öğrendim,

Delikanlılığı ben sende öğrendim,

Şimdi bir bardayım elimde bira,

Şerefine değil şerefsizliğine içiyorum...

Yazan: Çağla ALTUN

 
Toplam blog
: 21
: 604
Kayıt tarihi
: 03.09.14
 
 

Sosyolog, İSG teknikeri, Kalite Uzmanı, Denetçi, Ressam, Fotoğrafçı, Şair, Yazar, Okuyucu, Anne, Ev..