Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ben başaramıyorum, bu işin doğrusu nedir?

Ben başaramıyorum, bu işin doğrusu nedir?
 

Kendini Mahvetmeden Doğru Yöne Gitmek


Karar vermek ne zor iş ey insanlar! Değil, diyorsanız bana bir yardım ediverin.. İki seçenek arasında kalmak, ah ne sıkıntı! Eğitim Bilimleri'nde ' Yaklaşma-Kaçınma' ilkeleri vardır. Tam o durumda acılar içindeyim iki gündür. 'Yaklaşma-Yaklaşma' durumundayım çünkü, ikisini de istiyorum çünkü, karar vermek istemiyorum çünkü!

Kendi durumumun ayrıntılarınan çok 'karar verme' aşamasının gıcıklığını paylaşmak istiyorum. Dahası şu an karar vermiş haldeyim ve çok pişmanım. Çok ama çok pişmanım hem de..

Karar verirken nelere dikkat edersiniz? Her iki seçeneği de çok istiyorsunuz, biri olunca diğeri olmuyor, hangisini yapsanız aklınız diğerinde, bunaldınız değil mi? Kalbimin, aklımın dediklerini dinleyemem çünkü ikisi de ayrı telden çalıyor, kararsızlığı tetikliyorlar çoğunlukla, artıları aksileri şöyle bir tartsam her iki seçenekte pırıl pırıl parlıyor önümde. İşte böyle bir durumda hangi kararı alacaksınız?

Ben bilemedim hiçbir zaman, doğru kararlar alamadım.Önemli, kilit kararlarda şansım yaver gitti bazen artılar eksiler su yüzündeydi; ama şu gündelik yaşam yok mu! Benim için bu gündelik kararlar yüklü bir pişmalıklar arşivi. Bugün, tam şu an olduğu gibi oturup salaklığıma doymaya, bir an önce mutsuzluğumu yaşayıp bitirmeye çalışıyorum. Düşünüyorum şu an orada olsaydım ine de pişman olur muydum, suçu başkasına mı yıkmaya çalışsam, canımın ne istediğini bilmeden gittiğimde mönünün en garip yemeğini nasıl yapsam da seçmesem ya da aldığım karardan her koşulda mutlu olmayı ne yapsam da başarsam?

Şimdi gülümseyip elimdekinin tadını çıkarmalıyım, değil mi? Nasıl zor, nasıl...

 
Toplam blog
: 26
: 593
Kayıt tarihi
: 12.08.10
 
 

Dünyada en çok sevgilimi, kardeşimi, kitapları, filmleri ve gezmeyi severim... Hiç birine henüz d..