Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben basit bir insan mıyım

Ben basit bir insan mıyım
 

Benim anam ve torunu İbo.


Param yok zengin değilim.
Ben basit bir insan mıyım?
Kötülüğe yok meyilim.
Ben basit bir insan mıyım?


Ayıramam ayıramam.
İnsanları ayıramam.
Ayırıpta kayıramam.
Ben basit bir insan mıyım?


Yanlış yapıp gaf olamam,
El diline laf olamam,
Puşt eline sap olamam,
Ben basit bir insan mıyım?


Ayıramam ayıramam.
İnsanları ayıramam.
Ayırıpta kayıramam.
Ben basit bir insan mıyım?


Gönüle gönül açarım.
Haram lokmadan kaçarım.
Doğru olanı yaparım.
Ben basit bir insan mıyım?

1985-YENİCE
Tarafımdan bestelenmiştir.

 
Toplam blog
: 420
: 1641
Kayıt tarihi
: 19.12.08
 
 

1957 Çanakkale/Yenice doğumluyum. Öykü ,deneme, şiir yazarım. Yazdığım bir çok şiirin bestesini d..