Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '13

     
    Kategori
    Gündelik Yaşam
     

    Ben benn

    Tanımıyorsan eğer anlamak zordur beni.. Kelımeler pek anlatmaz ama ben yınede deneyim demi? Karadağ gibi güçlüyüm ama ağlarım bır bebek gibi yeri geldiğinde. Ağlamak zoruma gitmez ama ağlatan zoruma gitmedikce!! Zordur beni ağlarken görebilmek çünkü zordur benim için özel olabilmek..

    Yaşım 21 ama bir 21 senelık hayatı daha sığdırdım ben ömrüme. Mutluluğu da çok yaşadım, acıyı da! Dik başlıyım gıderim alayına! Bildiğim kesindir benim gozumde. Çok şey bilirim ama herseyı bılecek kadar da cahil (!) değilim! Birde prensiplerim vardır beni ben yapan. Degişmez hıc bır zaman. Gönlüm geniştir yüzlerce kişi alır dost haznesine ama aşk odası kapalı anahtarı ta deniz dibinde. Kin tutamam istesem bile. Dışardan hırçın bır denız gibi görünürüm ama sevdiklerime göl gıbı sakindir ömrüm. Sinirlenmem öyle herseye ama sinirlendim mi vay haline. Bir kere kardeş dedim mi birine elim kalkmaz sırtımdan vursa bile! HAs Türküm.. Yaşarım doğu-batı sentezinde. Osmanlı kafasında biriyim, size göre biraz geri bana göre olması gerektiği gibi! Satmam kımseyi hayatta, çünkü satılacak insan giremez hayatıma. Asırı açık sözlüyüm bildiğimi söylerim insanın suratına. İste ben boyleyim normal olacak kadar anormal de değilim.anlatılmaz yaşanır derler ya işte öyle biriyim. Bazen acı, bazen üç sekerlı bır kahveyım..İşte benim hayatım hep boledir…….

     
    Toplam blog
    : 1
    : 65
    Kayıt tarihi
    : 13.09.11
     
     

    1992 Ankara doğumluyum. Ankara üniversitesi okul öncesi öğretmenliği okumaktaydım ama eylül ayınd..