Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben Berkin Elvan

Ben Berkin Elvan
 

BERKİN


Ben Berkin,

Ekmek almak için

Koşa koşa bakkala gittim,

Ölüm alacakmışım,

Bilmedim.

 

Ben Berkin,

On beş yaşındaydım,

Hep on beş yaşında kalacağım,

Hep on beş…

Kilomsa kırk beş,

Şimdilerde on altı kiloyum.

Son gülüşüm dondu dudaklarımda…

 

Oysa özgür uçurtmalar uçuracaktım

Masmavi göklerde,

Çınarların altında

Neşeli türküler söyleyecektim.

Kelebekler kovalayacaktım,

Yemyeşil kırlarda

Kınalı kuzuları, koyunları sevecektim.

Kurbanmışım meğer…

 

Ekmek yerine gaz bombaları,

Kapsüller düştü başıma

Kör kurşunlar aldım minik bedenime,

İki yüz altmış dokuz gün

Direndim.

Umutlarım vardı benim,

Okuyacaktım,

Yurduma, milletime faydalı olacaktım.

 

Ben taze bir fidandım,

Yemyeşil,

Sürgünler verecektim.

Kırdılar sebepsiz,

Anlayamadım.

 

Ben Berkin,

Yenildim.

Sadece

Ekmeğin ucundan bir parça kopararak

Eve dönecektim.

 

HARİKA UFUK

ADANA

11 MART 2014

SAAT: 17.30

 

 

 
Toplam blog
: 389
: 261
Kayıt tarihi
: 01.12.13
 
 

Adana'da doğdu. Öğrenim hayatına İstanbul'da Çengelköy İlkokulu'nda başladı. İstanbul Marmara Ünive..