Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Ben bir ağlasam; Utanmazdım

Ben bir ağlasam; Utanmazdım
 

Sorma
Kırgınım
Sakın sorma
Dargınım
Utanmasam
Ağlardım

Sorsan
Anlatırdım
Bir sorsan
Anlardın
Ağlasam
Utanmazdım

Bilme
Nedensizim
Tahmin etme
Sebebsizim

Git
Adressizim

Git
Ben sonu olan baharları severim

Ne zaman kaçsam
Yaralandım
Utanmasam
Ağlardım

Bilsen
Nedenlerimi
Bir bilsen
İçimdeki seni
Tahmin edip gelsen
Anlasan beklediğimi
Geldiğinde
Gitmesen

Geldiğinde
Evime
Gitme

Ne zaman kaçsam
Bir sana yakalandım
Ben
Bir
Ağlasam
Utanmazdım

Ben sonu olan baharları sevmiyorum
Yokluğunda yalın ayak kalıyorum
Titriyorum
Üşüyorum
Ben son olan satırları
Sonu olan baharları
Sevmiyorum

Geldiğinde
Evime
Gitme

Utanmasam
Ağlardım
Ben
Bir
Ağlasam
Utanmazdım

TuNç

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..