Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '07

 
Kategori
Güncel
 

Ben bir Beşiktaşlıyım -3-

Ben bir Beşiktaşlıyım -3-
 

İşte oldu, nihayet kara kartalımın zafer ile ilgili bir yazı yazma fırsatım var.

Beşiktaş'ımı tebrik ediyorum. O tarihi hezimeti üstünden atmış görünüyor. Oynadığı futbolla da ben daha ölmedim dedirtti Marsilya karşısında.

Herşeye rağmen "ben de varım" dedi.

Şimdi nolacak, eğer Porto'yu yenerse 2. turda, yenemezse Avrupa'ya veda edecek, ortası yok bu işin.

Ya Hep Ya Hiç !

Daha önceki yazımda da belirttiğim gibi bu iş "İnanç" işi, iki Liverpool maçında oynayan yakım ile, Marsilya karşısında oynayan takımlar arasında büyük bir fark yok aslında.

En etkili faktör, kazanma isteği ve inancı arasındaki fark.

Ne diyelim, Beşiktaş, Şampiyonlar Ligi tarihine geçmiş olabilir. Takım dağıldı, ligden çekilsinler, berbat bir takım gibi yorumlar da yapılmış olabilir.

Ama sonuçta, Beşiktaş'ın puanı 6, bu sezon Avrupa'da fırtınalar yaratıyor diyen Fenerbahçe'nin puanı 8. Onlar da son maçı bekliyor, biz de. Allah iki takımımızın da yanında olsun.

Gerekli olan İNANÇ demiştim ya, ben bir Beşiktaş Taraftarı olarak, turu geçeceğimize inanıyorum.

 
Toplam blog
: 117
: 1067
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

1980 yılında Mersin'de doğdum, bütün eğitim öğrenimimi Mersin'de tamamladım. Yetmedi, işimi de Mersi..