Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '13

 
Kategori
Blog
 

Ben bir blogcuyum, annem beni yazar sanıyor…

Ben bir blogcuyum, annem beni yazar sanıyor…
 

Resime aldanmayın. Bu bir blog yazısıdır.


 Evet, maalesef buraya çıkmışız, sanki birileriyle didişmeye… Bazıları da çıkmış “Var mı bana yan bakan?” demeye. “Var…” desen adam, bir yumruk atıp adamı iki seksen yere serecek, üzerine de üç şişe Alman Birası çekecek… Vay ki vay…

Biz burada ne yapıyor muşuz? Kendimizi ne sanıyormuşuz.? Doğru… Bu mahalle onların mahallesi, biz ıstakoz satmaya girmişiz… İşe bak be..! Adamı hiç dinlemezler, Alman Nazileri gibi temizleyip bir kenara atarlar, ondan sonra “Şunun boyuna bosuna bakın… Bir de kendini bir şey sanıyordu… İşte senin encamın bu kadar deyip, dalga geçerler..!Heyt..!”

Biz bilmiyoruz. Bu Blog’un gizli sahipleri var. Akıllarından Blog sahipleriyle alışveriş edenleri; maaşa bağlanmış olanları; çok bilenleri ; Blog nasıl yazılır öğretmeye kalkanları ; Blog’dan para kazanmaya kalkanları… hepsi burada be…

Hele o “DUAYEN”ler , Allah vermesin bir söyle, bir dinle kase-i fagfurdan misali… Bir söylesen, bin tane cevap verirler, seni de bilmem nereye sokar çıkarırlar ki… Dünyaya geldiğine pişman olursun.

Ben bir blogcuyum, annem beni yazar sanıyor…

Çok günahlarım var biliyorum.

Her şeyden önce bir Blogcu olarak kendimi bir ok sanıyorum… Bu mahallelerde korkmadan tek  başıma gezip duruyorum. Oysa ne çeteler var. Durup, durup bir köşede gizlice insanın çenesine indirebilirler… İnsanı darma duman edebilirler.

Ben bir blogcuyum, bazıları kendini yazar sanıyor…

Yani ayıp ediyorlar…

İnternet’ten parçalar alıp eğip, büküp, ekleyip, çarpıp, bölüp blog yaptıklarını sanıyorlar…

Bazıları  ilkokuldaki defterlere yazdıkları şiirleri çıkarıp utanmadan bir de üzerine ŞİİR yazıp, “blog” diye buralara gönderiyorlar. Tam bir rezillik be…(Bunların içinde ben de varım, itiraf ediyorum..)

Kimileri maçları seyretmeden, maç analizleri yapıp, bazı büyük, ünlü, maç yorumcularını işten çıkarttırabileceklerini umuyorlar. Onlar avuçlarını yalarlar…

Bazıları da hiçbir şey bulamazlarsa, internetten bulup, çorba çeşitlerini işmiş gibi alt alta yazıyorlar… bunu yapacağına, adam gibi bir Hazır Çorba aç, bunu iç, ne gevezelik edip duruyorsun. Bir de ıspanak’ın nimetlerinden söz ediyorsun. Yani, rezillik ki ne rezillik…

Siyasi olayları nötr yönünden alarak, hep kötümser haberler vererek milletin morallerini bozuyorlar… (Olmaz olsunlar..!) Onlar sayesinde hep TL düşüyor Euro yükseliyor (Yaşasın..!) ; onlar sayesinde memleket bu hallere düşüyor. Artık bu milletin gözünü açmak gerekir. Yoksa bu blogçular açıkça milleti batıracaklar… Yine üç beş kişiyi Marshall adalarına sürgüne göndermek gerekir. Yoksa işler kesat…

İşte açık açık itiraf ediyorum. Ümit Culduz ağabeyimizin söylediği bütün hataları açıkça burada işledim. Ve hala kendimi blogçu sanıyorum. Ne ayıp değil mi?

Zavallı annem bu 2013’ün son gününde mezarında kıvranıyor. “Bu oğlan Blogçu olduğunu sanıyor… halbuki biz burada üç Kulufuallah, bir Elham bekleyerek zamanımızı geçiriyoruz. Hayırsız..” diyerek, nerdeyse bizi evlatlıktan atacak.

Culduz ağabeyimizden ve bütün diğer Blog arkadaşlarımızdan özür dilerim bu bir seneyi de bütün vatandaşlara bağıra çağıra nutuk atarak geçirdim; ama kimseyi soymadım; hiç haram yemedim, paralarımı ayakkabı kutularında saklamadım.

Ama belki de en büyük hatam kendimi Blogcu sanmakmış, bazıları da bana yılın son günü bunu hatırlatıp, hüngür hüngür ağlamamı sağladılar… Bütün yurtiçinde, yurt dışında bulunan dostların yeni yıllarını kutluyorum.. Gözlerinden öpüyorum. Culduz ağabeyimin de ellerinden… yaptık bir hata… Geçmiş yılda kalsın. Gelecek yılda bakalım kim öle kim kala..

Evet, ben de bir blogcuydum… İtiraf ediyorum.. Çok kötü işler yaptım… İnsanlara umut verdim.. Bazılarına, yüreklendirici “Yorum”lar yazdım… bazılarına “arkadaşım”, dedim… Bazılarından da doğrusu korktum… Sesimi çıkaramadım…

Güle güle 2013, bütün hatalarınla, günahlarınla, ve saçma sapan politikacılarınla…
 Hoş geldin 2014, o gül pembe tavırlarınla (İnşallah sen de bu Bloglarda, sonunda pörsümüş bir kocakarıya dönmezsin..!)

Ne yapalım günahlarımız var, affedile… Affedilmese bile, biraz eksiltile… İşte o kadar.

  

Evet, maalesef buraya çıkmışız, sanki birileriyle didişmeye… Bazıları da çıkmış “Var mı bana yan bakan?” demeye. “Var…” desen adam, bir yumruk atıp adamı iki seksen yere serecek, üzerine de üç şişe Alman Birası çekecek… Vay ki vay…

Biz burada ne yapıyor muşuz? Kendimizi ne sanıyormuşuz.? Doğru… Bu mahalle onların mahallesi, biz ıstakoz satmaya girmişiz… İşe bak be..! Adamı hiç dinlemezler, Alman Nazileri gibi temizleyip bir kenara atarlar, ondan sonra “Şunun boyuna bosuna bakın… Bir de kendini bir şey sanıyordu… İşte senin encamın bu kadar deyip, dalga geçerler..!Heyt..!”

Biz bilmiyoruz. Bu Blog’un gizli sahipleri var. Akıllarından Blog sahipleriyle alışveriş edenleri; maaşa bağlanmış olanları; çok bilenleri ; Blog nasıl yazılır öğretmeye kalkanları ; Blog’dan para kazanmaya kalkanları… hepsi burada be…

Hele o “DUAYEN”ler , Allah vermesin bir söyle, bir dinle kase-i fagfurdan misali… Bir söylesen, bin tane cevap verirler, seni de bilmem nereye sokar çıkarırlar ki… Dünyaya geldiğine pişman olursun.

Ben bir blogcuyum, annem beni yazar sanıyor…

Çok günahlarım var biliyorum.

Her şeyden önce bir Blogcu olarak kendimi bir ok sanıyorum… Bu mahallelerde korkmadan tek  başıma gezip duruyorum. Oysa ne çeteler var. Durup, durup bir köşede gizlice insanın çenesine indirebilirler… İnsanı darma duman edebilirler.

Ben bir blogcuyum, bazıları kendini yazar sanıyor…

Yani ayıp ediyorlar…

İnternet’ten parçalar alıp eğip, büküp, ekleyip, çarpıp, bölüp blog yaptıklarını sanıyorlar…

Bazıları  ilkokuldaki defterlere yazdıkları şiirleri çıkarıp utanmadan bir de üzerine ŞİİR yazıp, “blog” diye buralara gönderiyorlar. Tam bir rezillik be…(Bunların içinde ben de varım, itiraf ediyorum..)

Kimileri maçları seyretmeden, maç analizleri yapıp, bazı büyük, ünlü, maç yorumcularını işten çıkarttırabileceklerini umuyorlar. Onlar avuçlarını yalarlar…

Bazıları da hiçbir şey bulamazlarsa, internetten bulup, çorba çeşitlerini işmiş gibi alt alta yazıyorlar… bunu yapacağına, adam gibi bir Hazır Çorba aç, bunu iç, ne gevezelik edip duruyorsun. Bir de ıspanak’ın nimetlerinden söz ediyorsun. Yani, rezillik ki ne rezillik…

Siyasi olayları nötr yönünden alarak, hep kötümser haberler vererek milletin morallerini bozuyorlar… (Olmaz olsunlar..!) Onlar sayesinde hep TL düşüyor Euro yükseliyor (Yaşasın..!) ; onlar sayesinde memleket bu hallere düşüyor. Artık bu milletin gözünü açmak gerekir. Yoksa bu blogçular açıkça milleti batıracaklar… Yine üç beş kişiyi Marshall adalarına sürgüne göndermek gerekir. Yoksa işler kesat…

İşte açık açık itiraf ediyorum. Ümit Culduz ağabeyimizin söylediği bütün hataları açıkça burada işledim. Ve hala kendimi blogçu sanıyorum. Ne ayıp değil mi?

Zavallı annem bu 2013’ün son gününde mezarında kıvranıyor. “Bu oğlan Blogçu olduğunu sanıyor… halbuki biz burada üç Kulufuallah, bir Elham bekleyerek zamanımızı geçiriyoruz. Hayırsız..” diyerek, nerdeyse bizi evlatlıktan atacak.

Culduz ağabeyimizden ve bütün diğer Blog arkadaşlarımızdan özür dilerim bu bir seneyi de bütün vatandaşlara bağıra çağıra nutuk atarak geçirdim; ama kimseyi soymadım; hiç haram yemedim, paralarımı ayakkabı kutularında saklamadım.

Ama belki de en büyük hatam kendimi Blogcu sanmakmış, bazıları da bana yılın son günü bunu hatırlatıp, hüngür hüngür ağlamamı sağladılar… Bütün yurtiçinde, yurt dışında bulunan dostların yeni yıllarını kutluyorum.. Gözlerinden öpüyorum. Culduz ağabeyimin de ellerinden… yaptık bir hata… Geçmiş yılda kalsın. Gelecek yılda bakalım kim öle kim kala..

Evet, ben de bir blogcuydum… İtiraf ediyorum.. Çok kötü işler yaptım… İnsanlara umut verdim.. Bazılarına, yüreklendirici “Yorum”lar yazdım… bazılarına “arkadaşım”, dedim… Bazılarından da doğrusu korktum… Sesimi çıkaramadım…

Güle güle 2013, bütün hatalarınla, günahlarınla, ve saçma sapan politikacılarınla…
 Hoş geldin 2014, o gül pembe tavırlarınla (İnşallah sen de bu Bloglarda, sonunda pörsümüş bir kocakarıya dönmezsin..!)

Ne yapalım günahlarımız var, affedile… Affedilmese bile, biraz eksiltile… İşte o kadar.

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..