Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Ben bir Çocuğum

Ben bir Çocuğum
 

Ben bir çocuğum masumca
Sevgiyle büyürüm anca
Güzel yarınlara emeklerim
Tutun ellerimden büyüklerim
Yoksa sendeler düşerim


Ben bir çocuğum narince
Özenle büyürüm anca
Özgürlük şarkıları dinlerim
Savaştan uzak barışı gözlerim
Yoksa açmadan solarım

Ben bir çocuğum bugün
Yarına güvenle büyürüm anca
Gülersem güller açar
Ağlarsam bülbüller susar
Toplum mutluluğu mumla arar

Açılırsa kucak yuvasızlara
Uzanmazsa kirli eller çocuklara
Bırakılırsa savaşsız bir dünya yarınlara
İşte ben
Bayramları bayram bilirim
O zaman...

 

Birsen İNAL 22.04.2014

Tüm dünya çocuklarına gelsin

Damla Zerya ASLAN bu yılki çocuk bayramı mesajını verirken ...

 
Toplam blog
: 124
: 393
Kayıt tarihi
: 01.04.11
 
 

Diyarbakır’da doğdu, tam bir Diyarbakırlı olarak büyüdü. İlk okulu İsmet Paşa İlkokulu’nda, orta ..