Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Ben bir Köy Öğretmeni olarak

Ben bir Köy Öğretmeni olarak
 

Ben Bir Köy Öğretmeni Olarak


33 yıl ülkenin değişik bölgelerinde ve yurt dışında görev yaptığım sürece;

Okullar boyadım, badana yaptım, wc, depo ve kömürlük tamir ettim, temizledim. Sınıf süpürdüm, tezek sobası yaktım, çatı aktardım, musluk tamir ettim, kapı, pencere, dolap, sıra ve karatahta yaptım, tamir etim ve boyadım.

Bu işleri öğretmenlik bildim, severek ve isteyerek yaptım.

Kaç öğrencimin burnunu sildim, düğmesini ilikledim, tırnakların kestim, göz çapaklarını temizledim, mont fermuarını kapadım, saymadım.

Öğrencilerime doktorluk yaptım, okuluma hademelik de müdürlük de yaptım

Gün geldi öğrencilerime anne oldum, baba oldum, en çok da onlarla sırdaş oldum..

Köyün muhtarı oldum, imamı oldum, danışmanı oldum,

Gün geldi köyün sağlıkçısı oldum, tarımcısı, çiftçisi

Düğünlerinde halay başı, ölümlerinde acı paylaşıcısı oldum.

Ben bir köy öğretmeniyim

Ve bunları yaptığım için de çok ama çok mutluyum,  gururluyum.

Yeniden gelsem dünyaya, yine köy öğretmeni olmak isterim.

YENİ ÖĞRETİM YILINDA

SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZE SAĞLIK VE BAŞARILAR

SAYGIN ÖĞRETMENLERİMİZE SABIR, GÜÇ VE KOLAYLIKLAR DİLİYORUM ...

 

 

 

 

*muzaffer yıldırım

 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..