Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '09

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Ben bir öğretmenim

Ben bir öğretmenim
 

Ben bir öğretmenim, ben her sabah okul bahçesine girer girmez öğrencilerim sevinç çığlıkları atarak “Günaydın Öğretmenim” derler.

Ben bir öğretmenim, her sabah öğrencilerimin gözlerine baktığımda kendi çocuğumun gözlerini görürüm.

Ben bir öğretmenim, öğrencilerim sınıfta farkında olmadan bana anne der.

Ben bir öğretmenim, aldığım parayı azımsamam bilirim ki binlerce donanımlı genç öğretmen olmak için yıllardır bekliyor. Ben bir öğretmenim, her öğrencimin içinde dünyada üstün başarıya ulaşacak potansiyel olduğuna inanırım.

Ben bir öğretmenim, öğrencimi ailesi hırpalayıp, vücudunun her yerinde izler bıraktığında ağlarım. Ama gider bende onları hırpalarım, çünkü ben bir insanım.

Ben bir öğretmenim, tek yargıcın, müfettişin vicdanım olduğunu bilirim. Ben bir öğretmenim, çocuk şarkısı söylerken çocuklarla bende çocuk olurum.

Ben bir öğretmenim, her gün sınıfta ders anlatırken coşarım.

Ben bir öğretmenim, öyle bir ders anlatırım ki çocuklar dünyanın en önemli şeyini anlatıyorum sanır.

Ben bir öğretmenim, ama sadece öğretmem, eğitirim. Hayatı öğretirim . Bilirim onlar benim modellerim. Ben bir öğretmenim, erdemli olmayı öğretirim. Çünkü benim kazandırdıklarımı hiçbir zaman unutmazlar. Ben şekil veririm onlara. Ben bir öğretmenim, saçını kestirmiş olanı fark ederim.

Ben bir öğretmenim, Mine yeni bir toka taktıysa; ne güzel toka bu derim. Onun gözlerindeki ışıltı yorgunluğumu alır.

Ben bir öğretmenim, öğrencilerimle Eski Minder oynarım.

Ben bir öğretmenim, öğrencilerimin evlerinde ne yediklerini bilirim; ne yiyemediklerini de.

Ben bir öğretmenim, öğrencilerime dünyayı anlatırım. Çok büyük hedefler gösteririm. Amerika’yı anlatırım. Uzayı, atalarımızın büyüklüğünü, nereden geldiğimizi, nereye gideceğimizi anlatırım.

Ben bir öğretmenim, bazen kızarım öğrencilerime, ama onları hep severim.

 
Toplam blog
: 72
: 3894
Kayıt tarihi
: 20.09.09
 
 

Evli bir çocuk annesiyim. Eğitim alanında çalışıyorum. Felsefe, sosyoloji, edebiyat alannda atöly..