Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Ben Bir Öğretmenim

Ben Bir Öğretmenim
 

Ben bir öğretmenim,

Yurdumun dört bir yanında

Görev yapmış,

Ben bir öğretmenim...

Doğusunda, batısında

Güneyinde, kuzeyinde...

Yüksekova Lisesidir

İlk görev yerim...

Çiçeği burnunda

Ben bir öğretmenim...

Zor şartlar mı?

O da ne ki?

Ben bir öğretmenim...

Sıra geldi kuzeye,

Amasya Lisesidir

Sonraki adresim...

Hayat arkadaşımı

Bulduğum yer...

Karadenizi çok sevmiş olmalıyım ki;

Çıktım kıyısına

Yemyeşil Giresun'a

Giresun Lisesi

Matematik öğretmeni...

Kalesi, Bulancak'ı

Espiye'si...

Ne güzeldir

Karadeniz yaylası

Mis gibi dağ havası...

İnelim aşağılara biraz

Gezelim Torosları

Akdenizin incisi

Sıcacık Mersin'i...

Takvimlere baktık o ara,

20 yılı doldurmuşuz meğer

Olalım dedik emekli

Verdik dilekçeyi...

Durur mu hiç

Çalışmadan

Kolej, dersane...v.s...

Batıya geldi sıra

Çocuklarının yanına

İzmir'e yerleşti

Ege'nin en güzel kentine...

Ben bir öğretmenim

Yüreğinde

Yılların mutlulukları, acıları...

Ben bir öğretmenim

Biraz sulu gözlü

Hassas ve kırılgan....

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..